Emekli olan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
Polis Teşkilatı’nda görev yaparak emekli olan ve meslekte 30 yılı geride bırakan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaket verildi. Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre törene, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür 1. Yardımcıs…

Polis Teşkilatı’nda görev yaparak emekli olan ve meslekte 30 yılı geride bırakan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaket verildi.
Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre törene, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür 1. Yardımcısı Gökay Karagil, Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü, ilçe ve bölüm müdürleri ile polis mensupları ve aileleri katıldı.
- Adalıer: “Polislik yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi”
Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekli olan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu belirtti.
Polisliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını ifade etti.
Adalıer, Polis Teşkilatı’na verdikleri özverili hizmetlerden dolayı emekli olan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensupları ile ailelerine teşekkür ederek, sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam diledi.
(MER/TUĞ)






Benzer haberler
Kıbrıs
Gürkut: “İddialar doğruysa, ülke tarihinin en büyük kişisel veri ihlallerinden biriyle karşı karşıyayız”
Çalışma Dairesi web sitesine kanunsuz erişim sağlayan bir kişi tutuklandı
Gürhan: “Siber güvenlik geleceğin değil bugünün meselesi, önlem almalıyız”
KKTC'li fotoğraf sanatçısı Hasan Bağlar Trabzon'da 16. Uluslararası Sanat Günleri'nde sunum yaptı
Sivas’ta Madımak Oteli’nde hayatını kaybedenler Lefkoşa’da anıldı
Mehmetçik Kültür ve Dayanışma Derneği ekibi Ayvalık’ta festivale katıldı



