Muğla'da orman yangını çıktı
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına havadan ve karadan müdahale ediliyor. Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi. Rüzgarın etkisiyle kısa sürede ya…

Kibris Halk Medya
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına havadan ve karadan müdahale ediliyor.
Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.
Rüzgarın etkisiyle kısa sürede yayılan alevlere havadan 2 helikopter, karadan ise 6 arazöz ile 2 su ikmal aracıyla müdahale ediliyor.
Ekiplerin yangını kontrol altına almak için başlattığı çalışmalar devam ediyor.
Benzer haberler
Türkiye
Erdoğan: ”CHP'nin içindeki dış mihraklardan kurtulması hayırlı olacak”
Usta oyuncu Kadir İnanır hayatını kaybetti
Fatih'te, Böcek ailesinin ölümüne ilişkin davada karar açıklandı
Türkiye'den Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenler için taziye mesajı
TC MSB: “Kıbrıs Türk halkının haklarını yok sayan hiçbir girişim kabul edilemez… KKTC’nin güvenliği Türkiye’nin güvenliğidir.”
Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Venezuela için "geçmiş olsun" mesajı




